Persoane interesate

marți

30iulie miercuri2014

                       foto.   forumcommunity.it
El e mereu în mintea mea, nu ca o plăcere, așa cum nici eu nu sunt întotdeauna o plăcere pentru mine însămi, ci ca propria mea ființă. Așa că nu mai vorbi despre despărțirea noastră. Nelly, Heathcliff sunt eu.
         Emily Bronte ( 30 iulie 1818 - 1848) 


                                         foto.   Galina Shipakina


La început te vei așeza în iarbă puțin mai departe de mine. Eu mă voi uita la tine cu coada ochiului, dar tu nu vei spune nimic. Cuvintele pot fi un izvor de neînțelegeri. Dar în fiecare zi tu te vei putea așeza tot mai aproape de mine...
                        Antoine de Saint-Exupery (1900 - 1944)


                                                                                                                                                                                                                                                                                    foto.   Frode Langest






Când pășesc pe nori, simt cum lucrurile îmi scapă de sub control...
       Vasco Rossi (1952 -     )





                                                                                                                                            foto.   forumcommunity.it.net
Nu înțeleg de ce unii, când îmi văd trupul, cred că văd totul.
              Roberta Pedon (1954 - 30 iulie 1982)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu